1annebelis bende tek başıma bakıyorum ilk bebek ve internet yüzünden ne krizler atlattım 🥲ama artık saldım olmuyor yani internette yazanlara bakıyorum benim bebeğimle zıt şeyler hep , sizde boşverin olması gerekeni değil bebeğinizin durumuna göre hareket edin. Kilo alımı sizinki gibi az diye 4.aydan sonra ek gıdaya geçtik 2 ay oldu hala bir kaşıktan öteye gidemedik doktor bana bi öğün doysun diyor ama imkansız yani gelişimi iyiyse yapacak bir şey yok