Minigim38 aynı dert bende de var benimki de çene yapmaz ima eder boğuyor resmen bin defa anlat yine kafasındakini konuşuyor saldım artık bir an evvel evine dönse de bende rahatlasam Sinsirella ha bire eşimle beni birbirimize düşürüyor ben biraz sinirli bir insanım ne kadar dikkat etsem de yine tuzağına düşüyorum o sessiz sessiz lafını edip köşeye çekiliyor ben gergin ve yüksek sesle konuştuğum için hep hatalı olan taraf oluyorum