Sevgili anneler 23 günlük bebeğim var sadece karnını doyurmaya uyanıyor kilo alımı iyi beslenmesi de iyi ama sürekli uyuyor zor uyandırıyorum bazen bir saat kadar uyanık kalıp tekrar geri uyuyor bazen emerken bile uyuyor bu normal mi yoksa bir hastalık belirtisi mi ilk çocuğum sürekli ağladığı için şu an bu durum biraz tuhafıma gidiyor her çocuk bir değil ama sürekli uyuması sizce normal mi