esilesil bende parol icmeden rahatlayamiyorum , kuru tutun diyorlarda bi yandanda kanama oluyor nasil kuru tutalim, 4 saatte bir ped degistiriyoorum . Doktor sabah aksam baticon sür , tatli badrm yagi sür dedi ama ben ihtiyac duydukca belki 4 defa yapiyorum . Biraz cabuk geciyor sartlamasi sanirim . Umarim 40 cikana kadar bisi kalmaz , gercekten bebegi emzirirken bile zorlaniyorum bazen , hemen agri kesici iciyorum , ne cok ayakta durabiliyorum ne de cok oturabiliyorum.