Svdmm Arkadaslar dogum yapali 9 gun oldu , sadece 2 dikisim var ama agri kesici icmedikce cok agri yapiyor , sizin dikisleriniz kac gunde gecti 😏
Princess1 Svdmm geçmiş olsun öncelikle benim de 3 dikisim vardi ancak agrım çok olmuştu özellikle tuvalet ihtiyacı.. 15 gunden sonra azaldı inş siz de toparlarsiniz
Ygtek Svdmm 7. Günde ağrılarım bitti 40 ım cıktığında tamamen iyileşmiştim canım benim 5 dikişim vardı
Helloyagmur Svdmm 1 kapak batuconu ilik suya dokun sise icerisinde tualet ihtiyacinizdan snr bununla temizleyin snrda kurutma makinasiyla kurutun nemli kalmasin :) oyle cok cabuk gecti
ertus26 Svdmm ben 27 Mayıs'ta Doğum yaptım hala da geçmedi tam 1 hafta öncede ameliyat oldum epizyo kesisinin bende yarattığı sıkıntıdan ötürü suan yeniden Doğum yaptım sanki cok cektim sizin böyle olacak diye birşey Yok tabi benim bedenimin tepkisi. İlaçlarınızı düzenli kullanıp baticonla temizleyin yürüyüp zorlamayın mutlaka yat oturma
Noname ertus26 merhaba özel değilse sıkıntınız ne idi ameliyat oldunuz ? Bende normal doğumla içte yırtıklarım dışda dikişlerimle doğumdan çıktım.. Sıkıntılarımız aynı mı onu merak ediyorum yakın bir zamanda bende kontrole gideceğim. Belki banada fikir vermiş olursunuz. (bu arada ben doğum yapalı 7 ay olacak idrar kaçırma VS sıkıntılarım var)
ertus26 Noname cok geçmiş olsun. Benim Doğumum cok zorlayıcıydı suni sancıyla başlatıldı öncesinden serklaj yanı rahim ağzı dikişim de vardı ayni gün o da alındı yıpratıcı bir süreçti 7 saat suni sancıyla mahvoldum açılma yavaş ilerledi dikiş alınmasına müdahale edilmesine rağmen ve 1 saat Doğum masasında doğurtulmaya çalıştım. Neyse bebegim sağlıkla doğdu ama o travmadan ötürü ben bir turlu kendimi iyi hissetmedim eve geldiğimden beri ama anormal hissediyordum ben neyse lohusalik sürecinin geçmesini bekledim ama ağrılarım geçmedi 3-4 ay geçti yine de geçmedi 5 ay doldu gecen salı doktoruma gittim anlattım bana Ne dese beğenirsin epizyo yarası iyileşirken içeride ki yara dokusu sertleşmiş alınması gerek dddi yine ayni seyler 1 haftada üzüntüden sütüm kesilecek diye korktum yaşadığım acıya mi üzülsem bebeğime mi yine ayni seyleri Yen'i baştan yaşayacağımamı derken Cumartesi günü operasyonla alındı baya büyük kalin kemikleşmeye dogru kıvam almış benim kendi dokum doktorun dediğine göre aldi inşallah yeniden olmaz sebebi de iyileşmeye bağlı bedenimin aşırı hızla orayı iyileştirmeye çalışmasıyla oluşan dokusal bir durummus ama yine cok canim yandı bugün biraz daha iyiyim idrar desen hapşırırken kaçırıyorum ayaktaysam.
Svdmm Noname benim sadece dışta 2 dikis var ancak agri kesici icmeyi unuttugum zaman hala rahatsiz edici sekilde agri yapiyor, 9.gun biraz daha hafiflemis olmasini bekliyorum ama yok
aslioykuuu Svdmm Canım benim hiç dikisim olmadı ama benim de ağrım vardı. 2 ay 6 gün oldu doğum yapali. Son 1 haftadır geçti. Ilk 15 20 gün cok ağrıdı sonrasında sadece kendimi sıkınca falan hafif bi ağrı yapiyodu. Bence dikis olsa da olmasa da ağrı normal
Svdmm aslioykuuu herkes normal dogum dikisi daha kolay atlatiliyor diye soyleyince insan hemrn gececek beklentisine giriyor 😏 bir de sadece 2 dikisim var yani ama agrisi öldüruyor , agri kesici icmeden azalmiyor.ben dogumda cok ıkındim ondan da olabilir bilemiyorum tabi
Svdmm ertus26 dogumda bende cok ıkındım benimde yarım saat sürdü , ıkınma zamanlarini tutturamadim ve kendimi cok yordum ama ona ragmen 2 dikisim var . Ama cok agri yapiyor sanirim cok ikinmaninda etkisi var . Cataldaki anlar bendr de travmatik olarak kaldi ama giderek unutmaya basladim sanirim😊
Noname ertus26 canım anlatırken inan kendi yaşadıklarımı tekrar yaşamış gibi oldum.. Benim 10 cm açılmayla 4 buçuk saat beklettiler ve benim bebeğim aşağı inmemişti 1 buöuk saat makasda o kadar çok ıkındım ki en son ebe karnıma çöke çöke makasda ben altta o üste doğumu yaptırdılar.. 2 ay sonra dikişlerim iyileşti ki hala içeride sertlik hissediyorum. Çok güzel açıklamışsın ado en azından doktora durumumu daha rahat bilinçli anlatabileceğim.. Benim ki tamamen doktor ve ebe ihmalkarlığı ve benimde ilk doğumum olduğu için tecrübesiz olmaktan kaynaklı boş yere ıkındırılıp rahminde tahribata neden olduğumu düşünüyorum. İnan okurken senin yaşadıklarına çok üzüldüm rabbim Bi daha yaşatmasın ve seni tebrik ediyorum böyle Bi operasyon için kendini toplayarak korkularını yenerek karar vermişsin çünkü yaşayan bilir o süreçleri.. Ben doğum yaptım 45 dakika da masada dikiş içün süre geçirdim psikolojisi hala da üstümden atabilmiş değilim.. İnş en kısa sürede sağlığına kavuşursun 🙏🙏
[silindi] Svdmm benimde dışta var antibiyotik kullanıyorum şuan için ağrı kulllanmadigimda oluyor 10. Günümüz bizimde
-Sunshine- Svdmm Canım benimde doğumdan sonra cok ağrım oldu ağrı kesici içmeden duramıyordum bebeğimi emzirmek için bile zor doğruluyordum. Ben sadece dikiş acısı sanıyordum ama doğum esnasında ıkınmadan dolayı hemoroid (basur) oluşmuş en çok acı veren oymuş fitil kullandım onun acısı hafifleyince aslında dikişlerimin cok ağrımadıgıbın farkına vardım.
PembeKoala Svdmm 20 gün oldu doğum yapalı 1 ay erken geldi bebeğim hastaneye gittiğimde tam açıklığım vardı ama çatım dardı bebekte kanala girdiği için sezeryan yapamadılar içten ve dıştan baya dikişlerim oldu ıkınırken de baya zorladım doğum sonrası kalçamın üzerine oturamıyordum hala sızlıyor geçmedi sabit ayakta duramıyorum sadece ev içinde yürüyorum dışarı çıkıp yürüme yok hemen ağrı yapıyor bilmiyorum ne zaman geçer 😓
Zeynebim01 -Sunshine- yaa o hemoroid dikişten daha çok acıyor gerçekten. nasıl çözüm buldun daha doğrusu tamamen geçti mi?
Svdmm -Sunshine- direkt dikislerin oldugu kisim agriyor makat kisminda hic agri hissetmedim, tuvalatimi yaparkende sorun yasamadim
-Sunshine- Zeynebim01 Geçmedi canım benm önceden de vardı dahada ilerledi bi çözüm bulamadım doğumdan sonra bi aya yakın fitil kullandım onun cok faydası oldu sanırım tek çare ameliyat 😒 Şimdi bile zorlanınca hemoroid yüzünden dikişlerimin sızladıgını hissediyorum 😭
Zeynebim01 -Sunshine- benim de hamilelikte oluştu zeytinyağıyla biraz düzelir gibi oluyordu doğumdan sonra daha kötü oldu çok acıyor ameliyatsız bi çözümü buluruz inşallah yaa doğumdan daha beter bu durum
ertus26 Noname cok sağol tesekkur ederim Allah sana da tez zamanda acil şifalar versin 6 da beni çatala aldılar 19:16 da oğlumu doğurdum doktor karnıma bastırdı çıktı sandalyeye beni sekilden şekillere soktular istediğim gibi ilerlemiyor dedi bütün hastane personeli bekliyor basımda cok kötüydü çıkarken bir daha Ne bu kata Ne bu masaya bir daha gelmicem dedim ama Allah iste beni yeniden oraya götürdü.. dikişimi genel anestezi altında yaptı 20:45 ti ben uyanıp odaya götürülüyordum cok zordu.. sende söyle doktoruna karşılarında bilinçli insan görünce ona göre muamele yapıyorlar benim doktor hastanenin sahibiydi birde. Yeniden olur mu bu sıkıntı madem vücudumun kendi tepkisi diyorsunuz niye olayım aynısı olursa dddigim de şans artık bekleyip gorcez dddi inşallah o zor Doğuma bağlıdır diyorum bende yine aynısı gelmez inşallah basıma 😔 Kendime hiç üzülmezdim artık kendim icin kaygılanıyorum
Noname ertus26 inş herşey yolunda gider Ne kaygı ne de sağlığına ilgili sıkıntın kalmaz.. Geçmiş olsun tekrar ☺️