Fundali Benimde kızım 6 aylık az önce idrar tahlilinde enfeksiyon çıktı . Bekliyoruz doktoru nasıl bir tedavi uygulayacak. O kadar üzgünümki daha minicik nasıl enfeksiyon oldu anlayamadım😞😞
Saripapatyamm Fundali geçmiş olsun bende çok üzülüyorum iğneden bacağı hep delik oldu oğlumun😞 ilaçla geçse sizinki de iğneye gerek kalmasa keşke
Fundali @sumeyra55#sizede çok geçmiş olsun.Şimdi yatış yaptırdı doktor kan alınıcak antibiyotiğe başliycaz damar yolundan dedi. İnşallah geçer iğneye gerek kalmaz
Saripapatyamm Fundali bebeklerden kan alınmasında çok zor damarlar ince diye bulunmuyor 🤦🏽♀️ Annenin babanın içi gidiyor
Fundali Saripapatyamm en az 5 gün dedi doktorumuz duruma göre 7 günde kalabilirsiniz hastanede dedi. Kolunda kocaman serum 6 aylık bebek nasıl geçicek bilmiyorum.😞damar yolunu çok zor taktılar o ağladıkça bende ağladım
Beybiberen Saripapatyamm bizde zimaks kullandık geçmedi 10 tane iğne yedik hergün 1 tane geçti çok şükür🤲🏼 Doktor iğnesiz geçmez dedi
Saripapatyamm Arkadaşlar iğne ile bizim enfeksiyonumuz geçmiş böbreklere de baktı doktor ikisinde de sıkıntı yok atlattık şükür umarım tekrarlamaz inşallah diğer bebeklerinde tez zamanda geçer🙏🏻
snglkllgl Saripapatyamm merhaba eski bi konu ama bebeğiniz bir daha enfeksiyon geçirdi mi acaba nasıl atlattınız benim bebeğimede şurup verdiler ama sanki iyileşmiyor gibi yarın rekatta kültür vericez
Saripapatyamm snglkllgl yok canım bidaha çok şükür geçirmedi en etkilisi iğne antibiyotik genel olarak geçirmiyor sanırım direnç oluşturuyorlar
Saripapatyamm snglkllgl bide sünnet ettirdik rahatlatmış olabilir hep öyle dediler sünnet iyi gelir diye