Saripapatyamm Arkadaşlar oğlum idrar yolu enfeksiyonu oldu mikrop çıkıyor 1 hafta zimaks antibiyotik kullanmasına rağmen geçmedi antibiyotik direnci hakkında bilgisi olan var mı? Ve geçmesi için ne yapılabilir bilgisi olanlar paylaşabilir mi?
Basak71_ Saripapatyamm benim kuzum da geçirdi ilk ayında antibiyotik kullandık geçmedi bi daha kullandık geçti ve bu enfeksiyonu atması için bol emzirmen ve su vermen gerekiyor demişti doktor bize her ay da kontrol ediliyor
EymenEmirinAnnesi Benim oğlumda da idrar yolu enfeksiyonu çıktı b... harfi ile başlayan bir antibiyotik kullandık bir hafta sonunda idrar tahlilinde geçmiş göründü canım geçmiş olsun
Alyask Saripapatyamm ıgne gecırıyo ılacdan daha etkılı .. yalnız tekrarlayan bısey ayağından corabını cıkarmayın gecmıs olsun
Saripapatyamm Raaz 3 kere yaptırdık iğne sonrası tekrar verdi enfeksiyon geçtikten sonra sünnet düşünüyorum iyi gelirmiş
Saripapatyamm hunilimomm yenidoğanlarda süt çocuklarnda antibiyotik genel olarak işe yaramıyormuş sanırım damardan direkt kana karışacak şekilde olmalıymış iğne ya da serum gibi inşallah szinkinde işe yarar da iğneye gerek kalmaz
hunilimomm Saripapatyamm inşallah benim arkadaşın kızı da aynı şekilde 3 gündür hastane serum alıyor küçük yavrum
Saripapatyamm Basak71_ su veriyorum ama ne kadar vereceğimi bilemiyrm 4 aylık oğlum kaşıkla gün içinde içiriyrm