Birfincankahvee sizin bebeğinizde 5-6 dk emip uyuyo mu benim oğlum 27 günlük kısa kısa emip uyuyo ve dediğiniz gibi benşmkide karnı tok altı temiz ağkamak için ağlıyo gibi ben duş aldırıyorım acı elma yağı sürüyorum yarım çay kaşığı xeytinyağı ve kimyon çayı veriyorum rahatlıyo