Birfincankahvee kilo almış olması yeterli beslenmesidir ama doyması farklı. Bebeğiniz daha fazlasını istiyor olabilir. Her bebek bir olmaz. 1.ayında 90-120 cc mama içerdi oğlum. Genele göre çok ama öyle doyardı. Daha fazla beslemeyi deneyin. Çünki gazlı bebek masajla, uykuyla, hareketle, gezmeyle sakinleşir. Ama kucakta bile susmazö