Kokoshbaby merhaba evet saglık kabinine götürdük. Lokal anestezi ile yaptılar ama kotktuğu için mi yoksa tam uyuşmamış mıydı bilmiyorum çokk ağladı gün boyu hep ağladı üç dört saatte bir ağrı kesici verdim pansuman ve kremini sürdüm ikinci gün biraz daha iyi oldu bugün 10 gün oldu çok şüküt çok iyi dikişlerini de atar yakında her gün sabunla iyice yıka dedi doktorumuz yarası çabuk kurusun diye