heyzil06 sünnet doktorumuzdan o kadar memnun kaldık ki , ben çok pipirikli bir anneyim. Gece 12de yazdığımda da , sabah 7de yazdığımda da anında cevap aldım. Kantaron, karton bardak hiç birini yapmadım. Klips çıkana kadar çevresine havlu kağıt sardık. İlk gün ağrı kesici verdik, bir de bize bi şırınga dolusu bölgesel ağrı kesici verdi sünnetten sonra eve geldik gece uykusuna kadar ağladıkça ondan sıktık pipisine sonrasında ilaç kullanmadık. 3. Gün klips yumuşasın diye krem sürmeye başladık. Yine doktorumuzun tavsiyesiyle 4. Gün sabahtan 45 dk suya oturtup yarım saatte bir krem uyguladım bolca , sonrasında yola çıkarken tekrar ağrı kesici verdim klipsi çıkarttırdık çıkarken biraz ağladı sonra hiç sünnet olmamış gibi hayatımıza devam ettik. 7-8 gün kadar her alt açmada pipiyi sıyırıp krem sürmeye devam ettim. 7. Günün sonunda çoktan iyileşmişti. Bu sırada her gün hocaya fotoğraf atıp içimi rahatlattım. Kremi de bıraktıktan sonra süreci tamamlamış olduk. Hala günde bi kaç kere pipiyi sıyırmaya devam ediyorum.