birazebruli atak haftası galan da değil valla geçsin diye bekliyorum yazık ne ara uyuyacak da büyüyecek bu bebeler 😅 burda okuyorum yatağa bıraktığım gibi uyuyor diyenler var ben bir saat uğraşıyorum bir saatte başında bekliyorum dalsın uykuya diye 😅