Hareketvakti Kızlar bebeğim iki aylık olduğundan beri ellerini yumruk yapıp yüzüne sürtüyor yani sanki kulağını kaşır gibi yapıyor. Uyurken çok yapıyor özellikle bu normal midir yani ellerini tanımaya başlıyor daha yeni ama her hangi bir nesneye uzanmıyor ya da tutmuyor ? 2 ay 6 günlük şuan daha bunlar için erken mi sizce
Ymkftm Hareketvakti 2 aylık zaten bir nesneyi tutması ve uzanması mümkün değil😬 benim kızım uykusu geldiğinde yapıyor bunu 🥰 gözlerini ovuşluyor😊 ne zaman yaptığını izlemleyin
Hareketvakti Bu arada doktora götürdüm kulaklarında sorun yok dedi ama yüzünde bir iki kızarık nokta var o mu kaşıntı yapıyor acaba doktor bir şey demedi bu konuda
S_H_FS Salina canım bizde 5 gün sonra 3 aylık olucaz inşallah aynı deidigin gibi valla ellerini yumruk yapıp ağzına götürüyor normaldir demi
Hareketvakti Salina uykuya dalmak ta güçlük çekiyor mu akşamları biz de böyle bir sıkıntı var nedense
Aybalosmoms Benim kızım da 2 ay 2 günlük ellerini yumruk yapıp emiyor, bazen o yumrukla gözlerini yanaklarını ovuşturuyor gibi yapıyor, sizinkinin de yaptıkları normal geldi bana :)
Hareketvakti Aybalosmoms aa evet sizin dediğiniz gibi. Ben daha çok kaşıntısı mı var acaba diye merak ettim doktor da bir şey demedi
Hareketvakti Aybalosmoms bu aralar uykuya dalmak da zorluk çekiyor mu bebeğiniz ve huysuzluk ediyor öu benimkisi hiç gülmüyor yüzü yani bi sabahları mutlu uyanıyor tüm gün asık suratı sanki
Hareketvakti S_H_FS yumruk yapıp ağzına sokması normalmiş bir arkadaş daha yazdı demek ki hepsi yapıyor 😅 bir de bu aralar çok huysuz uykuya dalamıyor sizinki de aynı mı
S_H_FS Hareketvakti canım valla gündüzleri ne zaman uyup ne zaman uyandimiz belli olmuyor hiç dalgın uyumuyoruz çok şükür ki geceleri öyle değiliz sizin doğum tarihiniz kaç acaba
Aybalosmoms Hareketvakti perşembe günü banyo yaptırdım ondan sonra uykusu biraz düzeldi ama hala istediğim gibi değil. Önceki gün gece 3 te kalktı ve öğlen 4 e kadar uyumadı mesela🤷🏻♀️ Uykuya geçmekte zorlanıyor normalde memede uyurdu artık emdikten sonra bir de ayağımda sallamak zorunda kalıyorum
Hareketvakti Ymkftm ben bir yerde okumuştum da ikinci ayda yapması gerekiyor yazıyordu bilemedim o yüzden sordum ☺️ şuan anca yeni yeni ellerini ağzına sokmaya başladı zaten 😊
Hareketvakti S_H_FS 8 şubat canım. Başlarda güzel uyuyordu şimdi gece de güzel uyuyor ama gece uykusuna yatarken çığlık çığlığa uyutuyoruz uyumuyor yani hemen dalamıyor sonra dalınca sorun çıkmıyor. Neden dalamadığını anlayamadım
S_H_FS Hareketvakti gazından dolayı dalamıyor dur canım bizde gündüzleri çok zor dalıyorduk şimdi gaz sıkıntımiz yavaş yavaş azaldıkça daha iyi dalıyoruz
Hareketvakti Aybalosmoms gece uyuduktan sonra çok sıkıntı olmuyor ama gündüz uykumuz yok gibi sürekli gezdirilmek istiyor yine de yüzü gülmüyor 😢
Theh Hareketvakti benim bebeğim de yapıyor canım 2 ay 2 haftalık. Kulağına getiriyor. Uykusu gelince gözlerini ovuşturur gibi yapıyor. Yumruğunu emiyor.