busbussss şuan büyüdü yaşına kadar bu şekilde kullandık o sorunu bende yaşadm eczacı tanıdıgım 0.5 ml ver dedi ebe 4 damla dedi buraya sordum çoğu kişi kılosuna göre verdiğini yazdı kafam iyice karıştı gittim doktoruma sordum kılosuna göre verilir dedi size yazdıgım gibi anlattı bana.yaşına kadar kılosuna göre verdm değerleri iyi çıkınca doktor kullanmana gerek yok demişti ☺️