busbussss Kizlar bebislerinize kan damlasi olarak ne kullaniyorsunuz? Saglik ocaklarinda verilen damlalari kullaniyor musunuz? Yan etkileri oldu mu onereceginiz damla var mi?
Serapsfb busbussss benim doktorum onermedi saglik ocaginda kini cogu kisi de kullanmaz..ocean kullanioruz memnunum
Bebegimm1 busbussss onu kullanmadm yan etkisi çok fazla oldugunu okumuştm burda kakada kan dişlerde leke kabızlık huysuzluk gibi Ocean microfer kullanmıştm eczaneden alıp değerleri iyi çıkmıştı
busbussss Serapsfb evet ben de kullanmayı dusunmuyorum, ocean herhangi bir yan etki yaptı mı bir de kaç damla veriyorsunuz?
busbussss Bebegimm1 evet onların yan etkileri varmis ocean cok oneriliyor kaç damla kullanıyorsunuz kaç aylık olduğuna kiloya göre değişiyor mu acaba
rivrivyapma busbussss 3 gün kullandım sağlık ocağındakini bütün kıyafetleri battı bide tadı kötü galiba içeriği de iyi değil diye okudum ocean aldım bebeğim çok severek içiyor leke sorunu yok ama bazı annelerden değerleri çok etkilemiyor falan diye okudum sidefer aldım araştırmalarım sonucunda memnun olan çok değerleri değişmedi diyeni de görmedim
busbussss rivrivyapma sizde de etkili olmadı mı ocean? Hiç kan tahlili verdiniz mi? Sidefer daha mı iyiymiş acaba
Bebegimm1 busbussss doktorum kılosuna göre vermemi söylemişti mesela 6 kıloysa kaşıga 6 damla damlatıyordum veya kılosu 6 küsürse 7 vermemi söylemişti baya severek içiyordu onu görünce hemen agzını açardı ☺️
yellowmom8 busbussss bende anlamadım onu ya eczacı üzerinde yazıyor dedi ama net bisey yazmıyor kimisi kilo başı bir damla kimisi kilo başı 2 damla veriyormuş ben kg başı bir damla olarak veriyorum
busbussss peloser benim doktorum da onu önerdi ama bir kaç marka daha var bestiron ve sidefer kararsız kaldım ben de bestiron c vitaminliymiş sanırım
peloser busbussss microfer bebekler tarafından en sevileniymiş sanırım severek içiyorlar. Diğerlerini deneyimlemedm ama bence gayet yeterli ocean. Doktorunuz da önerdiyse kafanız karısmasın bence. Memnun kalmazsanız değiştirirsiniz bir aonrakine.
Aysaydn busbussss sağlık ocağının verdiğini kullanmadık. Doktorumuz ocean önerdi onu kullandık ve çok da memnun kaldım. İçeriği de temiz
busbussss Bebegimm1 tadını sevmesi çok güzel ☺️ Ben de öyle vermeyi dusunuyorum ama üzerinde işaret varmış 0,5 olarak oraya kadar koyuluyormuş sanırım , bir arkadaşım da bebeği 1,5 yaşında 1 ml verdiğini söyledi sizin bebiş kaç aylık☺️
Hayaldunyam busbussss 2 gun sagljk ocaginin verdigini kullandim.cocugun iki gun huzursuz ve uykusuzdu cok karnini agritti. Doktorumuz microfer onerdi. Cok memnunum kilo basi 1 damla
Bebegimm1 busbussss şuan büyüdü yaşına kadar bu şekilde kullandık o sorunu bende yaşadm eczacı tanıdıgım 0.5 ml ver dedi ebe 4 damla dedi buraya sordum çoğu kişi kılosuna göre verdiğini yazdı kafam iyice karıştı gittim doktoruma sordum kılosuna göre verilir dedi size yazdıgım gibi anlattı bana.yaşına kadar kılosuna göre verdm değerleri iyi çıkınca doktor kullanmana gerek yok demişti ☺️