Prensesannesi_24 ben çok su içiyorum kendime mani olamıyorum ve hayvan gibi ve bol karbonhidratlı yememe rağmen kilo alamıyorum. 49 kiloydum. Şimdi 51im. Kilo alma diyetinin yanında Diyetisyenim suyu azaltmamı söyledi. Demek ki cidden alakası varmış dedim. Çok su zayıflık az su kilo yaparmış. Hatta bana dedi ki su zehirlenmesi olursun bu kadarı da çok fazla demişti. Ben sadece gece 10-1 arasındaki 3 saatlik dilimde 2 litre su içiyorum. Gün içinde de sabah 8-9 gece 10a kadar rahat 20 bardak bardak içiyorm. Diyetisyenim şok olmuştu ilk söylediğimde. Ortalama 5-6 litreye tekabül ediyor çünkü 😵💫 ama kendime mani olamıyorum susuzluk hissediyorum kana kana içip doyamıyorum. Cidden suyu azaltınca biraz kilo aldım. 3 ayda 2 kilo almış olsam da 😆