Zayiflamaktan ziyade sağlığınız için lütfen suyu artırın. Su hatırlatıcı programlar var ben kullanıyorum canım istemese dahi hatırlayınca içiyorum. Polikistik bobrek var bende en az 3 lt içmem gerekiyor ramazanda çok içemedim ağrıdan duramıyorum kaç gündür. İlerde sizin de sağlığınıza ilgili bir problem olmasın