Önemli olan o ay kaç kilo olduğu değil, önemli olan kaç kilo doğduğu arkadaşlar. 4 kilo doğmuştur 2. Ayında 5 kilodur mesela bu az ama 3 kilo doğmuştur 2. Ayında 5 kilodur bu iyi bir alım. O yüzden bebeklerinizin ayına göre kilo kıyası yapmayınız. Önemli olan doğum kilosuna göre alınan.😊
(Sağlık ocağı bebek hemşiresiyim)