E_E_S ben hamileligimden beri çok saglık beslenmeye dikkat ettim. Ama genel olarak aşırı su tüketiyorum. Hurma incir kuruyemis günlük mutlaka tüketiyorum. Tahin pekmez yine günlük beslenmemde yer alır. Bir de uykumu alıp dinlendigim icin sanırım. Evde de kendime işi gücü hiç stres yapmam bebegim odaklı ilerliyorum. Ayrıca oructa tuttum çok şükür yine eksilme olmadı gündüz yerine gece beslenmesine yaydım süreci. Ayrıca sütüm var mı yok mu diye de sorgulamıyorum bebegimin rızkı Allahtan diyorum. Böyle yaptıklarım kısaca 🥰