Bu duruma hiperlaktasyon deniyor, bebek aşırı sütten rahatsız olup meme reddi yapabilir. Aşırı süt olduğu için hep ön süt ile beslenip arkadaki asıl yağlı süte ulaşamayabilir gelişim geriliğine sebep olabilir. Bir emzirme danışmanıyla iletişime geçmelisin.