ebruztrk hayalperest2310 ilk zamanlar benimde öyleydi ne gece ne gündüz uyku çok kısaydı kayinvalidem geliyordu 2 saat te olsa uyuyabiliyordum gece bide çok ağlıyordu gazdan dolayı 40 i çıkınca biraz daha rahatliyorsunuz şuan 2 aylık olduk ben gece rahatladım gündüzleri de 1 saat uyuyor 1 saat oyalaniyoruz anne olmak gerçekten zor bir süreçmis annelerimizin değerini anlıyoruz Allah tüm annelere kolaylık ve sabır versin inşallah 🤲❤️
12erdem 40 çıkmasını bekleyenler😭 değişen birşey olmuyor beklentiniz yüksek olmasın dua ederdim az kaldı düzelcek ama malisef aynıyızz🙈
hayalperest2310 ebruztrk ayy hiç sorma annem olmazsa napardım bilmiyorum yeme içme hep hazırlıyor temizlik bebeğe gece gündüz Yardım mecbur kalacm annemde yoksa hiç baş edemem en azından 40 ı çıkana kadar uykuya hasret kaldım zaten günde bir saat uyusam şükrediyorum 🤦🏼♀️🫠
zeynebinannesii28 Minikpankekim karnı tok olupta uykuya dalması için yağmur sesi, saç kurutma makinesi sesi, aspiratör sesi vs açabilirsiniz benim kızım amenarasulu duasında sakinleşir mesela
Aatamom Minikpankekim 18 günlüğüz bizde ayni dert resmen yasadiklarimi yazmışsın 12 1 gibi bi basliyor sabah 5 6 ya kadar asla uyutamiyorum ben yetiskin olarak dayanamazken o nasil dayaniyor anlamis degilim 😭 40 indan sonra gececek diyolar inanmak istiyorum ama hic inanasimda gelmiyor 😓
Minikpankekim Aatamom gündüzleri o uyudukca uyuyorum artik baska turlu geceleri basa cikamiyorum artik. Sizde oyle yapin bence yoksa dayanilmiyo :( bakalim ne zaman gecicek
lajune Kbrnhr sizi anlıyorum ancak stres yapmamaya çalışın gerçekten bebekler annelerin duygularını hissediyor, bebeğinize de yansıtmış olursunuz. Bebeğinize en güzel şekilde bakacağınıza inanıyorum sizde inanın
Aatamom Minikpankekim Dünden bugüne tamamen degisti şaka gibi 🤣 artik gündüzde zor uyutuyorum arabayla gezmekten icim çıktı 🤦🏼♀
Minikpankekim Aatamom amin amin bizimde bi gunumuz bi gununu tutmuyo bazen geceleri 2 saat deliksiz uyuyo bazen besige koydugum gibi geri kalkiyo anlayamadim gitti 😂