21 günlük bir oğlum var , gaz sancı problemlerimiz tavan yaptı. Ne gündüz ne gece uyku düzenimiz yok. Sürekli kucakta memede kalmak istiyor, beşiğe yatırınca da mızmızlanıyor, ağlıyor. Ne banyo yapmak, ne pışpışlamak yeterli gelmiyor. Gaz damlaları da kullanıyoruz,