Deryadeniz63 ozggee2 canım şekerli su yap emziğini batır ver kendisine emzik emmiyorsa çay kaşığı ucuyla damlattın 1 haftaya geçer benim 2 bebeğimde öyle atlattık çok şükür 1 haftada geçti 😮💨
Glrrabia1 ozggee2 Çok normal biz 2 ayı geçmiştik hâlâ da vardı bir sorun olmuyor sarı bir zıbın alıp giydirin yada altın yüzük vs takın.
Beyzz2 ozggee2 ve lütfen şekerli su vermeyin…doktorlar ısrarla söylüyor 90larda mı yaşıyoruz teknoloji cagındayız bıraz arastırın. 1 aylık bebegı artık ne kadar zararlı olduğu kanıtlanmış bir madde ile tanıştırmak ne kadar doğru.
Dellengec Deryadeniz63 normal sarılık zaten bir haftada geçer şekerli su vermiş de geçmişmiş kara cahil ya
canparelerim Deryadeniz63 1aylık bebeğe şekerli su mu tavsiye ediyorsunuz şaka mısınız🙄😱 ilk 1sene şeker ve tuz yasak bebeklere.
Beyzz2 Doktora gidin kaç derece baktırın. Bizim hiç 10 un üstüne çıkmadı ama uzamış sarılık oldu. Kendi isteğimizle bütün tetkiklerini yaptırdık hiçbişey çıkmayınca anne sütü satılığı olduğuna emin olduk doktor uzamış sarılık 3 aya kadar kendiliğinden geçer dedi. 50 günlükken hala gözlerinde vardı ölçtük 4 çıktı. En son dün 3 aylık kontrolünde ölçtük 0 çıktı. Muhtemelen 2. Ayın ortalarında geçmişti ama gözlerindeki sarılık o zaman bitmişti.
Kimbu ozggee2 oğlum 15 günlükken sarılık değeri düşmüştü, vücudunda da sarılık bayaa azalmıştı ama gözlerinde hala vardı. Doktorumuz 2-2,5 aya kadar gözlerde olabilir normal demişti. Endişelenmenize gerek yok zamanla geçecektir
Beyzz2 Dellengec 😀😀 gerçekten ben de çok şaşırıyorum böyle düşünenleri görünce. O zaman neden doktorlar hastanede fototerapi veriyorlar darı zıbın giydirsinler yeter o kadar masrafa ne gerek var
Glrrabia1 Dellengec akıl almayacak bir şey göremiyorum doktor kontrolünde bu şekilde ilerledi sizi ilgilendiren bir konu değil bu soruyu soran kişi cevaplasın herkese saldırmışsınız
Deryadeniz63 Dellengec kara yilan tavsiyemi verdim ben uyguladığımı söyledim sazan gibi atlıyorsun gören diyecek doçent doktordur 😏😂
Dellengec ozggee2 uzun/uzayan sarılık denen bir şey var iki oğlumda da yaşadım kan uyuşmazlığı vardı çünkü eşimle aramda. Yüzdeki sarılığın kaybolması 3-4 ayı buluyor. Herhangi bir zararı yok sadece görsel olarak insan etkileniyor. Yüreğinizi ferah tutun.
Dellengec Beyzz2 çıldırıcam ya aklım almıyor. Hadi eskiden insanlar çaresizdi Allah’ın dağında imkasızlıklardan çözüm arıyordu. Bu teknoloji çağında bu kadar doktoru ebesi interneti varken neden bu cehalet ya neden.
Beyzz2 Dellengec aslında olay tamamen kulaktan dolma bilgilerle hareket edilmesi araştırmadan etmeden.. eskiden şekerli su neden verilirmiş sarılığı olan bebekler emmediği sürekli uyuduğu için şekeri düşmesin diye. Yani o zaman verilmesinin bile bir mantığı varmış sarılığı geçsin diye vermiyorlarmış. Bir kez ben de yaşadım bebeğim 15 günlükken asla uyandıramadık saatlerce uyumuştu yapmadığımız şey kalmadı en son doktora danışarak şırınga ile mama vermiştim şekeri düşmesin diye.
Sinemkaan25102022 ozggee2 uzayan sarılık olabilir benmki 3 aylıkken geçti Hem mama verin hem anne sütü
Beyzz2 Sinemkaan25102022 gerçekten herkese cevap veren biri olmak istemiyorum ama dayanamıyorum. bebeğin sağlık durumunu kilosunu emme durumunu vs bilmeden nasıl mama ver diyebiliyor musunuz doktor musunuz
Dellengec Beyzz2 aynen öyle çok güzel mantıklı bir pencereden bakmışsınız. Evet eskiden hastanelerde bile şekerli su verilirmiş. Ama tamamen sizin dediğiniz mantığa dayanarak. Hala sarı zıbınla sarılık geçer diye düşünen insanlar olması geleceğe olan inancımı köreltiyor :)
Dellengec Beyzz2 valla ben bugün bu forumdaki cehalete savaş açtım kafayı taktım insan çünkü gerçekten yerinde duramıyor tepkisiz kalamıyor:)
Beyzz2 Dellengec gerçekten savaş açacak kadar varlar 😀 yazmadan geçemiyorum nasıl başka birine böyle akıl verebilirler bilmeden etmeden. Doğru bildiğimi Yazmazsam benim üstüme vebal kalacak diye dayanamıyorum. Bu kadar internet kullanmayı biliyorlar ama doğru bilgiye ulaşmayı nasıl bilmiyorlar anlamıyorum.
Selmaaaaaaa ozggee2 zamanla gecer .en son gozlerın sarılıgı gecermıs benım bebegımdede vardı sonra gectı