bebekece valla kızım ek gıdaya geçtiğinde kahvaltılarını önüne koyuyordum döke saça mıncıklaya mıncıklaya yedi hep kendi sıvı şeyleri ben yedirdim sadece 5 bucuk aylıkken diş çıkarmıştı zaten dişleride erken öıktığı için salatalık havuç patates vs de haşlayıp veriyordum yiyosu kendi bebe bisküvisi felan omlet yapıyodum yumurta sarısında sadece onuda yiyordu sıvı şeyler hariç herşeyi eliyle yiyosu hala öyle kendi yer ben karışmam 17 aylık kaşık çatal kullanmaya alıştırmaya çalışıyorum bu ara ama hep eli gidiyor tabağa öyle alıştığı için 😂 özgür bıraktım bu konuda zorlamadım hiç şükür iştahı vs de iyidir