Asyams starwomen Ama ben bunlari verince cok buyuk kopartiyor damagiyla boguliyor 8 aylik ben bu blw isini anlamadim herhalde cilek vermistim emdi emdi bogazina kacti bogulir gibi oldu Salatalik verdim emdi emdi kopardi kocaman boğuldu
peloser Asyams boğulmaz o. Öğürüp çıkarabiliyprsa sorun yok. Verebilirsiniz .refleks olarak yapıyorlar onu. baktınız çıkaramıyor öksüremiyor ters çevirip vurun sırtına korkmayın☺️
starwomen Asyams öğürüp çıkarttığında korkmayın her bebek onu yapıyor. Korkmayın refleksleri o kadar güçlü ki aslında.. zaten belli bir süre sonra alışıyorlar sizde öyle
efeninannesi4207 bebekece ay ben korkuyorum ya muzu nasıl verdiniz peki meyve süzgeçine koyarak mi yoksa sade öyle mi
bebekece efeninannesi4207 öylece verdim eline emdi yaladı sıktı vıcık vıcık sonra yedi ama yanındaydım ve gözetimimdeydi bi sıkıntı yaşamadık baya yedi ki muzdan nefret eder ilk kez iştahlı yedi
peloser Veriyorum ben de her şeyi nerdeyse. 8 aylık oğlum muz elma salatalık armut hurma kayısı incir sebzelerin çoğunu da buharda haşlayıp veriyorum eline. Pancake mücver top yapıyorum incirden falan onları da seviyor. Her yer batıyor tabi.Meyveleri çok seviyo. Bi de organik bebek bisküvisi var bayılarak yiyor.
efeninannesi4207 peloser muzu nasıl veriyorsunuz öylece mi kopartmiyor mu acaba bende bişeyler vermek istiyor artık ama çok korkuyorum ya
[silindi] peloser organik bebek bisküvisi bildiğim bir marka var ki benden size tavsiyedir almayın. Üretimi hiç hoş değil.
Qpw Biz 7.5 ayligiz. Dun biraz balkabagi yedi. Artanida elime verdim yesin diye😄yerde buldugunu agzina goturem cocuk pureyi alip yere atiyor suruyor agzina asla götürmüyor ama eliyle onu farketmesi bile bisey yapar illaki ileridr😂
Aksmom bebekece blwye yeni başladıysanız sebzeden gidin ama artık yemeye alıştıysa ben 8 aylıkken her şeyi veriyordum krep, omlet,kek, poğaça, kurabiye, patates, kuzu pirzola bunları hep yiyordu o zaman
Elifim_benim Kızım 9 aylık blw denemeye çalıştım normalde her şeyi ağzına götüren çocuk yemeği bir türlü götürmedi😅 yere atıyo, eziyo, un ufak ediyo ama yok o ağza kazara bile götürmüyo.
Kaktuscuruten Elifim_benim normal ilk baslarda sekline kivamina bakiyorlar sonra cani isterse ağzina goturuyor sansa ne kadar yerse 😊
hlyyklkk Elifim_benim benim kızımda 9 aylık bizde de durum oyle sadece ekmek yiyo diğer şeyleri eliyle eziyo atıyo😀 salatalık muz yiyo aslında ama büyük koparıyo midesi bulanıyo ne var ne yok kusuyo. napcm bilmiyorum
Kaktuscuruten bebekece 6. Ayımızdan beri blw yöntemiyle yediriyorum .. suan 9.5 aylık yemekleri catalla ezmeden koyuyorum kendisi istediği kadar ağzına goturuyor 3 aşaya 5 yukari o sekilde.. kesinlikle ısrar etmiyorum ne yediyse o .. salatalik dahi kemiriyor suan disleri çıkmadı buyuk parca kopardiğinda mudahale ediyorum o kadar gerisi bebekte 😊
Ayhis bebekece oğlum daha 6 aylık ama iki dişi de çıktı ve çok yumuşak bir armut almıştım onun ince dilimler şeklinde önüne verdim yiyor, bir de yedirdiğim mamaları çatal ile eziyorum birazını besliyorum kalanını mama sandalyesni dokuyorum once oynuyor sonra elini ağzına götürüyor yiyor elini , birde oynaması için bir kaba su ve madalinalar kodum karın üstüne braktım önce oynadı daha sonra bütün mandalinaları teker teker agzına koydı emdi ve çıkardı şaşırdık haha
YigitArasAnnesi Mmeelliikkeee benim bebeğim 9aylık olacak pütürlü hiç birşey yemiyor şehriyeli çorba yapıyorum onu bile yemek istemiyor öğürüyor sonra kaşığa bakıp kafa çeviriyor gerçi sevdiği şeyler hariç herşeyi reddediyor ama eline armut elma verim kemirmeye çalışıyor
monami_ bebekece şu an tam mevsimi zeytinyağlı domatesli taze fasulye eğer domates tadımı yaptıysanız verebilirsiniz yapmadıysanız kabuğu soyulmuş kapya biberle de çok lezzetli oluyor rahatça da elinde tutup damayla da ezebilir fırında patates yapıyorum ama çok kızarmıyor klasik sebze soteliyorum brokoli havuç kabak. Eliyle tek tek yemeği sevdiği şeyler arasında da bulgur pilavı pirinç pilavı makarna gibi şeyler var. Pankek krep aralarına labne sürüp meyve püresi sürüp verebilirsiniz rendelenmiş patatesten omlet yapıyorum onu yiyor sabahları zeytinleri bölüp verebilirsiniz tuzsuz olmak kaydıyla.
EndlessLove_ bebekece ilk zamanlar pankek vs veriyordum sonra çatal tutturmayı öğrettim bi tık rahatlamıştım. Bi ara kaşığı da denedim ama o kadar yoruldum ki ne yaptıysam olmadı sürekli ağzına kaşığı götürürken ters çevirip ağzına varamadan dökülürdü herşey. Sonra civilde gezerken sap kısmı dönebilen kaşığa denk geldim ay onu kim çıkardıysa Allah razı olsun o kadar uğraştım olmadı ama 2 günde kaşık tutmayıda öğrendi tam ters çevirecekken kızım kaşık normal tutuşa geçiyor ve çok çok az dökülme gerçekleşiyor. Şimdi kendi yiyip kendisi içebiliyor