Balkuupu pantolonu diyorum mavi den diyorum 650 tl ya aldım diyorum 1 hafta önce, bayram için. Sitesine girsem nolur ? Ben para verip mağazadan almışım , mavinin kendi mağazasından anlatabiliyor muyum? Şimdi buraya foto yüklenme bana 😅 gider çeker atarım bak. Lcw dan da eşim aldı 300 tl ya. Yani ne diim daha sana. Gidip mağazanın kendisinden aldık sen bana Sitesine gir bak diyorsun. Benim sana yalan borcum mu var