Balkuupu özellikle çarşıdaki normal markasız mağazalar aldı başını gidiyor. Tabi sebep olarak da kirayı gösteriyorlar. Ve asla almıyorum çünkü bir iki öyle mağazadan hediye geldi tek yıkamada yamuldular. En iyisi HM, GAP, Zara, Cigiti beğeniyorum, Lcwnın da çok nadir beğendiğim bozulmayan kumaşta takımları oluyor, Defactoyu bi sevemedim zaten, Koton direk ilk yıkamada mahvoluyor. Bu arada Zara da da alıp pişman olduğum şeyler oldu ama HM ve GAP bunlarda hiç sorun yaşamadım. Bİ NEVİ DEĞERLENDİRME YAPMIŞIM BEN 😂😂😂