SenaKrdssss ya sağmayla çıkan miktar yanıltıcı olabiliyor ama sizi şöyle rahatlatayım. Eğer bebek memeye düşkünse mama da verseniz biberon da verseniz kaşık da verseniz o bebek memeyi bırakmıyor. Yani o yüzden aç kalmasın sizin de kafanız rahat etsin verin mama bir şey olmaz kafasındayım ben. Mama verdim ondan memeyi bıraktı diye üzülüyor anneler ama inanın yani memeyi bırakacak çocuk pek de bahane aramıyor. Günde 2-3 kere içtiği mama da memeyi bıraktırmaz. Mesela 3-5. Aylar arası çevre ilgili geliştiği için meme reddi oluyor bebekte geçici bir süre. Mama +meme veren anne suçu biberona atıyor ama sadece mama veren de diyor ki bebeğim biberonu almıyor yani siz emzirin arada da verin mamayı. Benim çocuğum mamayı kendi bıraktı mesela.