SenaKrdssss ah ah canım bende aynı şekildeyim şubatta sezeryan doğum yaptım hastanede sütüm yeterli gelmediğinden mama verildi biberonla ve meme reddi oldu, eve geldik hep sağıp verdim sonra 20. Günde memeyi tuttu hep emzir sütün çoğalacak dediler kullanmadığım şey kalmadı solgar, bestlak, nurse harveys momma falan yemediğim şeyde kalmadı günde en az 3 litre su içiyorum doktorum 1 hafta sadece emzir kilosuna bakalım dedi 1 haftada sadece 140 gr almış memeden sonra uykuya dalamıyor ağlıyordu mama verince doydu yavrum, emzirdikçe süt artmıyor bu bi şehir efsanesi bence bunu söylüyor insanlar sonra artmayınca psikolojimiz bozuluyor. Bebeğim şuan 2 ayını doldurdu bir öğünde 90 ml mama içiyor benim 2 memeden çıkan toplasan 40 ml anca, hıçkırdığında memeye tutuyorum o 40 mli kayıntılık içiyor 🤣. Demem o ki yalnız değilsin bende bebeğimin kısmeti bu kadarmış diyorum allah sağlık versin, varsın hep anne sütü alamasın mamalar bebeklerimiz için var mamaya öcü gibi bakıyor insanlar ama çok saçma sağlıklı olsunlar yeter