mrvunal13 merhabalar, benim bebeğimde bir dönem yapıyordu şu an 2 ay 21 günlüğüz. 1. Ayın sonlarında çok yapıyordu hep bir şeyi mi var diye düşünüyordum doktora sordum uyku geçişlerinde uykuya dalamadıklarından olabileceğini söyledi. Annem de bebekken aynı olduğumu 😁
Şu an baya baya azaldı sadece arada yapıyor