ikiCicek babygirl35_ bizde almadık camım 15-20 arası demişler ama bakacağız inşallah eşimde halkbank tan aldı bu ay maaşını ☺️
Tuchee babygirl35_ amin hepimize insalalh canım babam aldı da biz almadık benim esim de askeri personel yarın ya da en geç beklyoruz bakalm inslalah rabbim hepimize en kısa zmanda almayı nasip eder ki işlerimz görülsün 🤲🥰
_Glsm99_ Evet yatti ama kullanılmıyor o para caiz degil harama yakin bir para yemede icmede esyada yani acikcasi hicbirseyde kullanilmamasi gerekiyor canim arastirabilirsniz biz hayir kurumuna vericez Rabbim muhafaza etsin
babygirl35_ _Glsm99_ herkesin düşüncesi saygı duyarım. Bizim de boğazımıza girmicek zaten kredi çektik onun bi kısmını kapatcaz. Bankadan alıp bankaya vercez yani 🤣