babygirl35_ Kızlar Nisan 15 inde yatcakmış diye okudum bilgisi olan var mı? Gece maaşla yatmadı sonra yatabilir mi? Yapı kredi bankasından alıyo eşim maaşı
adrmz54 babygirl35_ benim eşimde belediye çalışanı vakıfla anlaşmalı ona yatmadı ya var mı yatan acaba
Gzdee__ babygirl35_ eşim askeri personel Halkbank üzerinden yatacaktı hala yatmadı bize de 15-20 arası dediler bide deprem bölgesine 17 günlük göreve gitmişlerdi gittikleri günleri de maaşlarından kesmişler ne alakaysa
babygirl35_ Tuchee ya inşallah dediğin gibi olur araya haftasonu girdi ona biraz bel bağlıyorum. Umut oldu dediğin teşekkür ederim canım cevabın için. Çok ihtiyacımız var herkes gibi. İnşallah yatar ya…
Tuchee adrmz54 tam tarihini blmyrm canım bugün maaş günü normal de babamn babam sanırsam 2 hafta önce falan aldı
adrmz54 Tuchee anladım canım belediyeden beeldiyeye farkta olabilir ya belki bu ay içinde yatar bizimkide insallah
Tuchee babygirl35_ amin hepimize insalalh canım babam aldı da biz almadık benim esim de askeri personel yarın ya da en geç beklyoruz bakalm inslalah rabbim hepimize en kısa zmanda almayı nasip eder ki işlerimz görülsün 🤲🥰