Anilinannesi benim kızım 1 aylık ve aynı şekilde 2 gece hastanede yattı. Belki önemli değil diyor herkes sarılık için ama, benim ömrümden ömür gitmişti. O yüzden seni çok iyi anlıyorum. Düştükten sonra eve gelince tekrar yükseldi. Ben emzirmeye devam ettim ısrarla ve mama da başlamıştım. 3 gün sonra kendiliğinden düşmeye başladı. Mamaya da bi 6 gün devam ettim. Sen de hemen mama başla, korkma inşaallah her şey yoluna girecek