Anilinannesi Kızlar bebeğimi tedaviye aldılar sarılık 22 olmuş çok üzgünüm başına gelen ve düzeltenler varmı böyle değerlerle.. iki haftalık ve huc kilo almadığı gbi kilo kaybetmis çok kotuyum
eedacinarr Anilinannesi bebeğini beslemen lazım sütün mü gelmedi yoksa baska etkenlerden mi kan uyusmazlıgı gibi, fototerapiden korkma tedavi edici birşey sonucta bebeğe zarar değil yarar ,
kubraege Anilinannesi canım oğlum 24 değerle yatışı yapılmıştı 1 günde 12 ye kadar düştü sebep neymiş söylediler mi benim ki kan uyuşmazlığından olmuş. Kilo kaybetmesi normal ama hızla toparlar üzülme
Mucizemm Anilinannesi canım benimkide aynıydı 22 ydi sarılığı ve kilo kaybetmişti maalesef bebeğim hiç emmemis boş boş çekmiş memeyi mecburen mama başlattılar 1 ay içinde toparladı merak etme seninkinden toparlayacak canını hiç sikma ben çok ağladım zamanlar sütüm çok azaldı o yüzden
Anilinannesi eedacinarr sürüm geld8 besledim 2 saate bir surekli yarim saat emzirdim yetmedi göguşlerimden sagdigimida verdim ama belki kan uyuşmazlığı olabilir dedi kan grubuda okunmamış hastanede bakacaklar simdi
Anilinannesi kubraege sonra anne sutu ilemi devam ettiniz mamamı verdiniz doktor sutun yaramamış olabilr dedi
Anilinannesi Mucizemm benimde durum aynı sizinki gbi aynı o kadar yarim saat 1 saat emiyordu kaka çiş de yapıyordu herşey boşmuş her sey kilodan goturmus
sedosunannesi Anilinannesi bizde sarılık atlattık değerimiz 15di 1 gece hastanede yattık 7 ye düştü makineden cıkarmamaya calış ben çıkarmadım sadece 2 kere cıkardım bide düzenli besle 2 saatte bir emzir mutlaka inşallah en kısa zamanda atlatırsınız. 🙏
Anilinannesi sedosunannesi benim oğlumu su an yoğun bakım küvete aldılar yanında yokum sütü sahip goturuyorim
kubraege Anilinannesi 400 gram kadar kilo kaybımız olmuştu ama 2 günde anne sütü ve mama ile geri almıştı kilosunu canım. Şuan 2,5 aylık ve biraz obur olduğu için mamaya devam 😄 sütüm yeterli gelmiyor
kubraege Anilinannesi sütün yaramaması diye bişey Yok diye düşünüyorum sarılık türleri var yenidoğan, anne sütü ve kan uyuşmazlığı olarak. Bizimki kan uyuşmazlığından olmuş ama hangi türü olursa olsun çabuk toparlıyorlar hiç endişe etme
Mucizemm Anilinannesi hepsi geçiyor sıkma canını hastane çok güzel baktı benim bebeğime maşallah baya toparlamış tombullasmis olarak geri verdiler seninkide öyle olur inşallah sen bol bol sütünü sağ aynı emziriyormus gibi
sedosunannesi Anilinannesi değeriniz yüksek diye yokum bakıma almışlar korkma her şey yokuna gircek☺️
Anilinannesi Mucizemm tesekkur edrim insallah benim bebegimde toparlanmis guzelce gelir bu gece biraz zor gececk ayri ama onun icin onun sagligi icin😔
Mucizemm Anilinannesi evet canım herşey onlar için sen bu gece güzelce uyu ki bebeğin eve geldiğince dinç ol karşısında üzgün durma benimki üç aylık oldu bile zaman çabuk geçiyor
Ercanekininannesi Benim oğlum 27 günlük sarılık olmadı ama ilk hastaneden çıkarken 200gram kaybetti. Bi hafta sonraki kontroldede hiç kilo almamıştı. Bende çok üzülmüştüm ama ilk haftalar kilo kaybo normalmiş doğum kilosunun %10una kadar kilo kaybetmesi normalmiş. Oyüzden kilo kaybından yana korkmayın. İnşallah bi an önce iyileşir bebişiniz
Anilinannesi Ercanekininannesi ilk hafta kilo kaybı normal ama ikinci hafta dogum kilosuna ulaşması gerekiyordu ama benim bebeğim daha da düşmüş 3140 dogdu ilk hafta 2800 e kadar düştü yüzde 10 dan fazla düştü toparlar dedik ama aynı yerinde saymış bu da kötü onun için hic beslememiş resmen o kadar içtiği süt bomboş o kadar dolu bez bosumaymis
Anilinannesi Mucizemm ne guzel masallah sizede büyük geçmiş olsun... rabbim tüm sıkıntılı annelere bebeklere aylık versib
Anilinannesi Mucizemm bisey daha sormak istiyorum sizin o tedaviden mama başladıktan sonra anne sütüne de devam ettinizmi doktor anne sütü yaramamış demekki dedi bana bugün acaba devam edilmelimi