kolonyalimendil zaten sizin kaşık mama olarak kastettiğiniz şeyde muhallebi saylılır. İçeriğine bakarsanız pirinç unu yulaf unu irmik gibi tahıllar görürsünüz. Fakat bu tarz mamalar organikte olsa içerisinde illaki bazı kimyasallar bulunabiliyor. Fakat siz bu muhallebileri doktorun kastettiği gibi kendiniz organik tahıllardan alıp yaparsanız daha sağlıklı olur. Muhallebi denilince illa şekerli olması gerekmiyor. Ama tatlandırmak isterseniz üzüm pekmezi veya dut pekmezi gibi doğal tatlandırıcılar kullanabilirsiniz.