Sadece mama ile besleniyor oğlum 5 ay 2 günlük bugün dr kontrolünde doktorum yoğurtla başla 5,5 aylık olunca dedi bende kaşık mamalarını sordum toz olan varya önermiyorum dedi onun yerine muhallebi ver dedi şok oldum 😳 ya doktorum çok iyi çokta ilgileniyordu oğlumla baya zor günlerden geçtik sürekli irtibatta kaldık ama bu muhallebi deyince sorguladım doktorumuzu 🥹