MeetJoeBlack [silindi] 7-9-13 ayda bexsero, 8-13 ayda nimenrix yaptırdık. Ayrıca kalçadan da hiç duymadım bebeğe aşı yapılsın 🤔
[silindi] Arkadaşlar dün yaptırdık aşısını, bexsero. Ateş yaptı kuzumda. Şimdi 2 dozu daha var, yaptırsam mı yaptırmasam mı diye düşünüyorum. 39 dereceleri gördük, çok korktum.