Ya bende doğduğundan beri hep beşiğine koyardım kendi uyurdu ama atak haftasında ağlamalar sallayarak uyutmalarımız başladı 1 hafta sürdü sonradan sonraya aynı düzene gectik bence biraz zorlayın benim kızım gece asla uyanmazdı atak haftası olduğu için 3 kere uyanmaya başladı sabahları 6 7 gibi uyanıyor önceden hep 11-12 de uyanırdı fazla uyurdu bir süre atak haftası olurmuş ama o sırada yönetmek pes etmemek cok önemli ben pes etsemde eşim pes etmedi hep düzene sokmak icin aynı saatte ağlaya ağlaya uyuttuk 1 hafta yine düzene girdi 8 dedim mi uyuyor