buse_tetik Uyku eğitimi alan var mı? Aldıysanız atak haftalarında ve diş çıkarma döneminde düzen devam ediyor mu yada bozuluyor tekrar düzeni kendi kendine oluşturuyor mu? Kimlerden uyku eğitimi aldınız?
aylinpala buse_tetik biz alıyoruz 15.günümüz bugün bitti. Diş dönemi zaten 3 yaşına kadar sürüyor ki benim oğlum şu an hasta ona rağmen devam ediyoruz ara vermedik. Şu an yatağına yatırdığımda mayışana kadar yanında duruyorum sonra odadan çıkıyorum bu şekilde uyuyabiliyor. Geçe 10 kez kalkan oğlun şu an en fazla 3 kez kalkıyor
Nry- buse_tetik melek_uykuda / Burcu hanımdan aldım 5 aylıkken. Bebeğim memede emerek uyuyordu. Memeden kopunca uyanıyordu. Gece gündüz uykumuz hiç yoktu. Eğitimden sonra uykularımız düzene girdi. Şuan 7 aylığız. Ufak tefek bozulmalar dışında düzen aynı devam ediyor. Bu süreçte diş te çıkardık atak haftasıda geçirdik bozulmadı.
aylinpala buse_tetik oğlum 7 ay 23 günlük ve sadece emerek kucakta uyuyordu. İrlandalıanne’den alıyoruz eğitimi
Lylasl Bana çok saçma geliyor ya zaten yorgun olunca zamanı gelince uyuyorlar, her diş ve hastalık döneminde uyku düzeni diye bir şey kalmıyor. Bizim doktorumuz onlar hep para tuzağı dedi ben de aynı düşüncedeyim ama tabi ki tercih meselesi
aylinpala Lylasl Demek ki uyku sorunu yaşamıyorsunuz bizim doktorumuz da önerdi şimdi hangisine inanmak lazım🥲 biz faydasını gördük dilerim bütün anneler gece deliksiz uyuyabilir
buse_tetik Lylasl uyku sorunumuz yok demişsiniz maşallah ne güzel her bebek aynı olmuyor maalesef bizde çok fazla uykuya direnme var o yüzden düşünüyorum bir şekilde çare arıyorsunuz işte bu durumda olunca
buse_tetik aylinpala büyükmüş bebeğiniz. Kızım daha 5 ay 10 günlük bu aylarda oneriyorlar gerçi bende çok istiyorum yani hem kendim için hemde onun için kaliteli uyku uyuması adına destekli çok zor ikimiz içinde. Teşekkür ederim sağolun 🙏
Lylasl aylinpala aynen öyle uyku problemi yok çok şükür ama doğduğu günden beri akşam 9 oldu mu uyutuyorum öyle alıştı 🙏🏻
Lylasl DAO arkadaşım 3 hafta eğitim aldı bin tl ödedi ama o hiç bir faydasını görmedi diş çıkarma döneminde bozulmuş düzeni yine, tabi fayda görende vardır illa ki
aylinpala DAO canım burdan fiyat bilgisi paylaşamıyorum maalesef sözleşme gereği. Yazarsanız bilgisini muhakkak verirler size uygun paketi seçebilirsiniz
aylinpala buse_tetik uyku eğitimi alabilirsiniz ayı uygun bebeğinizin. almayı düşünürseniz umarım faydasını görürsüniz🙏🏼
Ipekerden1 Aradığım post bekleyim bende 😀 Maalesef benim oğlan da 8.5 aylık oldu sallayarak uyutuyorum ve çok yoruldum artık bende Bi çare arıyordum
buse_tetik Ipekerden1 uykuda sorun yok ama desteksiz uyuma olarak istiyorum bende bakalım ne öneriler gelicek 😊 bu başlıklar neden değişiyor yani neden değiştiriyorlar acaba