dikkatbebekvar ssonguul evet beni de cok yıprattı emmezse yapacak bi şey yok napalım. 4. Ay atagındandır belki 5. Ayda insallah düzelirler 🤷🏻♀️
ssonguul miracinannesi21_ İdrar testi vermiştim enfeksiyonu vardı geçti Tekrar tekrarlamış olabilir mi ama idrar yaparken ağlamıyor ki
miracinannesi21_ ssonguul yani doktorumuz bize tekrarlana bilir demişti şuan yok ama bence siz gene bir idrar testi verin benim oğlumda yaparken ağlamıyordu huzursuzluk ve meme reddinden başka bir belirti yoktu çok şükür şuan iyiyiz
tazeannecikk2605 Başından beri mi böyleydi yoksa yeni mi oldu yeniyse 4. Ay atağı olabilir değilse de huzursuz bebek yani karakteri öyle olabilir zira benim bebeğim 10 aylık dogdu dogali hep bi mutsuzluk ağlama alıştık artık yapısı böyleymiş 😅