ssonguul benimki de doğdugundan beri emmesi bi garip. Ya da sütüm az ondan böyle bilmiyorum. Mama da veriyorum emiyo da. Ama zorla emiyo uykuluyken falan. Gündüz benimki de cok ağlıyo benden ayrı vakit gecirmiyo sadece ilk uyandıgı 10 15 dk yerde yatıyo o kadar. Ama uyku saatlerine cok dikkat et mutlaka ondam aglıyolar. Benimki uyanıyo mesela 4 bucuk aylık olcak bu arada tam 40 dk sonra baslıyo aglamaya mızmızlanmaya asırı derecede huysuzlanıyo zorla uyutuyorum. Uykusuz bi saatten fazla geciremiyor genelde.Bunu da yemi yeni farkediyorum. Sizinki nasıl uykusu