Helbetyakalayamambeyefendi
Vallahi size söyle diyeyim ben doktor asla dese bile o ilacı alırdım internette söylenen yöntemleri denedim oğluma çaprazlama göbek deliğine bant yapıştırmak olsun yok bilmem bozuk para koymak olsun Bir de sirke sürmek var hepsini denedim çocuk oluk oluk kusuyordu bu yüzden doktor yapma dese bile ilacı verirdim çünkü zaten bir kere yola çıkarken veriliyor o ilaç yani bugün ilaç almıyor biriyle yakındır da uzun yola çıkmıyoruz dolayısıyla en son neredeyse 1 yıl önce verdim metpamid