tatlibiranneo Yarın 6 saatlik yola çıkacağız ani oldu ve oğlumu araba tutup hiç bir şekilde durmuyor ne yapacağım bilmiyorum önerisi olan var mu şu geçiriyor dediğiniz
Pattiz tatlibiranneo göbek deliğini yara bandı ile kapatmak iyi geliyormuş sanırım bir deneyin isterseniz
mysaa1 tatlibiranneo ben direktim başka arkdas da yazmış göbek deliğine yara bandı yapıstırın çapraz şekilde öyle görmüştüm 😊
yaseminoztrk tatlibiranneo benim kızımda yola çıkınca 15 20 dk sonra kusuyor bant bizde işe yaramadı ne yazık ki. Metpamit şurup verdim oda işe yaramadı 🤷 çözümsüz ne yazık ki varsa hatta bende uygulayayım 😁
tatlibiranneo Pattiz hay Allah ya evde de yara bandı bitti geçen gün 🥲🥲🥲 şimdi bende siz söyleyince hatırladım instagramda görmüştüm geçen
Pattiz tatlibiranneo 2 dk bakkaldan falan alamaz misiniz ya da yola çıktığınızda ilk fırsatta alıp yapistirsaniz
tatlibiranneo yaseminoztrk bana da arkadaşım metpamit ver dedi o kusmaya iyi geliyor dedi ama cesaret edemedim
Helbetyakalayamambeyefendi tatlibiranneo kizimi da tutuyo maalesef. Yara bandi denedim ise yaramiyo,doktora sordum bulanti surubu kesinlikle onermiyorum dedi. Ritim bozuklugu yaparmis kalpte😶
yaseminoztrk tatlibiranneo yani ben fayda görmedim ne yazık ki 3 4 defa kustu en son ilacı da çıkardı bıraktı sonra birdaha kusmadı daha doğrusu mide de birşey kalmamıştı artık. Birde ilk verişimde değil daha öncede verdim yine aynı ama gece uykusuna denk gelirse yolculuk rahat edebilirsiniz direkt uyursa kusmaz belki
Helbetyakalayamambeyefendi tatlibiranneo evet cokta kucuk mide bulantisini anlatamiyo bi anda kusuyo😔insallah gecer.
Poyrazin_annesii Teyzem eczaneden bı ılac almştı kızına vermişti ıyı gelmıştı. Bıde arabaya bınerken tok olmasın. Aç karnına binsin. Elınede oyalanacagı bısey verın
tatlibiranneo Dondurmalikahve bende de var daha önce hasta olmuştu doktor yazdı siz nasıl kullanıyorsunuz işe yarıyor mu
Helbetyakalayamambeyefendi Dondurmalikahve doktor bana asla ilac vermemem gerektigini soyledi🙄 sizin cocugunuz kac aylik acaba? Doktor mu onerdi?
Dondurmalikahve tatlibiranneo Evet kilosunun yarısı kadardır vermiştim sanırım işe yaradı tâbi ne yöntemleri demedim hiçbiri işe yaramadı en son yazın 1 saatlik yola çıkınca verdim doktor verme dese bile verirdim çocuğun içi dışına çıkmasından iyi
Dondurmalikahve Helbetyakalayamambeyefendi Vallahi size söyle diyeyim ben doktor asla dese bile o ilacı alırdım internette söylenen yöntemleri denedim oğluma çaprazlama göbek deliğine bant yapıştırmak olsun yok bilmem bozuk para koymak olsun Bir de sirke sürmek var hepsini denedim çocuk oluk oluk kusuyordu bu yüzden doktor yapma dese bile ilacı verirdim çünkü zaten bir kere yola çıkarken veriliyor o ilaç yani bugün ilaç almıyor biriyle yakındır da uzun yola çıkmıyoruz dolayısıyla en son neredeyse 1 yıl önce verdim metpamid