Bcglcn en son cocuk doktoruna götürdüğümde ufurumu bu ay duymadım dedi ama inşallah öyledir. Ama gerçekten götürün kendimden ziyade o arkadaşımın çocuğu kalple ilgili ciddi sıkıntılar yaşadı. Bu arada doğuştan gelen kalp rahatsızlıklarında başkent üniversitesi ücretsiz ameliyat yapıyormuş. Onlarda Abdullah hoca sayesinde öğrendiler. Ve oraya gittiler. Kuzenimin oğluda orda açık kalp ameliyatı oldu 4 yaşında. Arkadaşımın oğlu 9 aylikti anjiyo yapıldı açık kalp ameliyatı oldu. Öyle bir durum olursada ameliyat gibi oraya başvurmanızı öneririm. Çünkü bu konuda en iyi ekibe sahip hastane. Hiç alanyada antalyada yaptırmayın yani