Bcglcn ah ah… Bizim de o şekilde oldu ama ne yazık ki durum ciddi… Ben vsd dir, küçük bir şeydir diye düşünüyordum, çünkü solunumdaki sıkıntıyı farketmistim, doktorumuz ufurumu de söylemişti… Neyse işte bir ay kontrolünde öylesine yandaki kardiyologa diye girdik, işimiz yaver gitti diyeyim… Doktor durum kötü, ameliyat, kalp yetmezliği vs deyinde ben yıkıldım. Ağla ağla gunlerce kendime gelemedim… Hasta oldumz annem geldi bana da bebeğime de baktı… Şimdi ilaç kullanıyoruz. 15 günde bir gidiyoruz… 4-5 aylıkken duruma gire açık ameliyat diyorlar ama Mersin’de bir doktor buldum Abdullah bey, Medical parkta… Anjiyo ile kapatabiliyor çoğu deliği… Bu sali kontrol randevumuz var ve rapor isteyeceğim, Mersindeki doktora mail atacagim, duruma göre geçeceğiz oraya… Bursadayiz biz. Şok oldum. bende de vsd var, o sebeple önemsiz diyordum ama degilmis… Yeri ve yapısı farklıymış minigimdeki…. Çok uzuleum… Çok geçmiş olsun