Birisi_ karıştırmıyordum ben sizin zamanınız ile Şuan çok farklı diyordum 😅
bende yarım kundak yaptım Daha rahat uyuyor kundak yapılınca. 3.5 aylıkken bıraktık çünkü hareketlendikçe kollarını çıkarmaya çalışıyordu uyandırıyordu o şekilde kendinl . Baktınız sizde hareketlenmeye başladı istemiyor kundaklamayın