Teomom1 Bebekcey söyleyin mutlaka. Zaten süt izninizi kullanmazsanız onların da başı derde girer hukuken. Ben öyle biliyorum. Siz mutlaka söyleyin.
Bebekcey Teomom1 beni mülakata alan kişinin yan binasında caliscam, Acaba başladıktan sonra direk burodakilere söylesem Bu aşamada acikcasi tedirgin oluyorum gidip söylesem beni almaktan vazgeçerler diye eski iş yerime geri dönmek istemiyorum
Teomom1 Bebekcey yapamazlar diye biliyorum. Mobbinge girer sanırım. Yine de avukat bir arkadaş daha iyi bilir bu detayları. Yanlış da yönlendirmek istemem.
Premomezra Bebekcey kamu kuruluşunda sanmıyorum problem olacağını ama gidip belirtmeniz de fayda daha sonradan belki uygun görülmez yada sizin içiniz rahat etsin
Bebekcey Premomezra doğru diyorsunuz bir yolunu bulup gidip izah edicem yoksa sonrasında sıkıntı olabilir