Merhaba arkadaşlar, yakında iş e başlamam gerekiyor
Bu süre zarfında çok yoğun bir iş alanından biraz daha rahat bir yere geçmek için talep de bulundum
Uygun görülecek gibi ancak mülakat esnasında süt izni kullanacagimi söylemeyi unuttum
Sizce nasıl bir yol izlemeyelim iş e başladıktan sonra mı söylesem