motherofLeyla Hanımefendi 19 gğnlük bir bebekten bahsediyorsunuz sizden başka kimseye ihtiyacı yok. Bırakın kucağınızda uyusun🌸 Bırakın alışsın o sizin bebeğiniz. Kucağa alıştı gibi şeyler söyleyenleri takmamanızı tercih ederim🌸 Yaşamının ilk bir yılında yeterli teması alan bebekler ileriki yıllarda daha kolay bireyselleşirler. En fazla 2 saatte bir beslenmeli. Bazen yarım saatte bir bile beslenmek isteyebilir. Regülasyon sistemleri olmadığı için en ufak sorunlarını çözmek kendilerini rahatlatmak isterler🌸 Güzelce karnını doyurun, altını temiz tutun, gazı olmadığından eminn olun ve gerekli teması sağlayın🫠 bunun dışında beşiğine hafif beyaz gürültü desteği ile alıştırabilirsnz. Sağlıkla büyütün❣️