19 günlük olduk gece yine biraz uyuyor bazen 2 saat aralıksız bazen 1 1 buçuk saate bir uyanıyor, ama gündüz uykuya dalıvermiyor ya, kucağımda uyuyor, emerken uyuyor beşiğe koydumu yok çocuğa bişey oluyor ne zaman biter bu durum acaba, hadi gaz var desem şu aralar iyi üsttende alttanda çıkarıyor kakasını da yapıyor karnıda doyuyor ben anlamıyorum yanıma yatırıyorum yok yine uyumuyor, kucağımda sürekli tutmakda istemiyorum hem alışmasın hemde kilo aldıkca bana ağırlık oluyor ayy şimdiden fena cadı bu kız hadi uyutmayım ama nasıl oyalıycamki en fazla 10 15 dk masaj yapıyorum ondanda sıkılıyor ağlıyor valla şaşırdım ya yenidoğanla sizin nasıl gidiyor